Veel van de huidige informatie junkies struinen uitsluitend over het web op zoek naar relevante informatie. Er is echter ook nog een hoop te leren uit boeken. Jeweetwel... die dingen die je ouders in de kast hadden staan. Met veel plezier heb ik de laatste jaren een hoop boeken gelezen en deze lijst bevat mijn hoogtepunten.

 Titel Auteur Onderwerp
4 Management principes voor gegarandeerde resultaten Stephen R. Covey Bedrijfsstrategie
Calimeromarketing 2.0 Karen Romme Marketing
Connect! Menno Lanting Sociale netwerken
De 5 frustraties van teamwork Patrick Lencioni Samenwerken
De 7 eigenschappen van effectief leiderschap Stephen R. Covey Leiderschap
De Conversation Manager Steven van Belleghem Marketing
De Plakfactor Dan Heath, Chip Heath Communicatie
De Rockefeller Strategie Verne Harnish Bedrijfsstrategie
De Zwarte Zwaan Nassim Nicholas Taleb Bedrijfsstrategie
Dromen durven doen Ben Tiggelaar Persoonlijke ontwikkeling
Engage! Brian Solis Sociale netwerken
Gehaktballen met Slagroom Seth Godin Marketing
Good to Great Jim Collins Bedrijfsstrategie
Groundswell Charlene Li Josh Bernoff Sociale netwerken
Het 3de alternatief Stephen R. Covey Samenwerken
Hoe pak je een oen zijn poen Leo Pot Psychologie van het overtuigen
How the Mighty Fall Jim Collins Bedrijfsstrategie
Invloed Robert B. Cialdini Wetenschappelijk overtuigen
Kloteklanten Egbert Jan van Bel Klantrelaties
Marketing tegen Armoede Philip Kotler Nancy R. Lee Marketing
Overtuigingskracht Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Robert B. Cialdini Beïnvloedingsstrategieën
Socialnomics Erik Qualman Sociale netwerken
The Long Tail Chris Anderson Marketing
Twitteren met resultaat Dick Raman Twitter
What would Google do? Jeff Jarvis Bedrijfsstrategie
Zapklare brokken Hans van Dijk Reclame